pühapäev, 12. oktoober 2014

11.10.2014

Eelmine pidu - Iirlane John ja eestlasest kaelkirjak Madis:D


Mina olen ka seal kuskil.

See atraktsioon oli viimane piisk, peale seda oli küll paha olla:D

Õhtu parim:)

Jõudsin näed eile blogi valmis kirjutada, aga ülese ei suutnud kuidagi panna, sest nett sai otsa:)

Kui aus olla, siis ei oskagi millestki kirjutada. Annan lihtsalt kergelt märku, et olen veel täiesti elavate nimekirjasJ

GrainCorpis läks hästi. Ega ma väga seal midagi jutust aru ei saanud kui aus olla, aga asi tundub natuke liiga lihtne nende jutu järgi. Me justkui lähme sinna, passime ja saame liiga head raha. Samas tegu on väga suure firmas Austraalias ja neil on ka võimalik käia sellist raha välja nagu nad lubavad, aga eks näis. Millal me tööga alustame, seda veel väga täpaselt ei teagi, nad lubasid meile ilusti teada anda, kui töö pihta hakkab,siis peame kenasti valmis olema, vaja on veel mõned asjad osta, näiteks nagu pikkade käistega pluus, sest päikse käes ära põleda ei ole just minu suurim soov.
muudel päevadel oleme lihtsalt kõvasti töö juures rabanud, üldiselt on päevad natuke pikemaks tööl läinud, aga mis selle vastu saab olla, raha tiksub hoolega. Eilne päev oli küll väga jube. Mina ja üks prantslanna Amy tegime neid mädasid apelsine ja vaatame et kell on juba kohe viis saamas, ei peaks lõpetama hakkama, aga meile muudkui laoti pinne juurde mis vajavad sorteerimist. Korraga saab ette laduda üheksa pinni ja masin kannab nad ise ette ja võtab ära ja liigutab neid. Noh vaatame, et siis üheksa pinni olemas, noh, kell on nii palju, et nüüd peaks küll aitama. Nalja teete w? Pool kuus ka veel laoti meile pinne ette. Jestas küll, mul juba ammu pea valutas kogu sellest hallitusest ja silmad peas haiged. Noh, mingi hetk siis laoti mingi seitse pinni ette ainus, kohe oli aru saada, et nüüd aitab. Thank god!! Peale seda aga oli veel tööd, masinad vaja ära pesta ja siis põrandale laiali lennanud apelsinid tuli ka kokku korjata. Kõik kohad olid neid täis, roomasin nagu sisalik masina all ja peal.
Täna öeldi, et järgmised kaks-kolm nädalat on väga busyd, seega tööd on palju ja see on ainult hea, eks väsimus on ikka kallal, aga raha on mul vaja ja ilma tööta seda väga ei saa ka.
Eile tegi prantsuse poiss meile väga kenasti selgeks, et täna me tööd tegema ei pea. Ja samuti lubati meile sõnum saata eile kui peaksime töötama, sõnumit ei tulnud ja asi selge. Prantsuse poiss Xavir käib tööl pea igapäev, tema on seal nagu mingi ülemus varsti, ütleb, keda tema tööle tahab ja keda mitte. Siin alles paar päeva tagasi oli nii, et võtsime uue poisi kaasa, aga järgmine päev ta enam tööle ei saanud, kuna Xavierile ei sobinud, liiga aeglane poiss. Tundub, et meie ka talle ei meeldi millegi pärast, vb varsti süüakse meid ka sealt välja, kuid ma väga kahtlen, me teeme seal tüdrukutega väga head tööd ja meiega on teised rahul, nii vähemalt tundub küllJ
Igaljuhul, täna hommikul ärkasin mina varakult ülese, nii enne kaheksat kuna Erki sahkerdas ringi ja ma ei saanud enam magada. Jäin ma siis ülese ja sõin siin natuke kui keegi koputab mulle uksele, millegipärast ütles süda mulle, et tööle minek. Teen ukse lahti, väga unise näoga Helen vaatab osta mulle suhteliselt nördinud ja välja magamata häälega, et pane ennast riidesse, me lähme tööle. Korraks oli selline tunne, et laseks selle Xavieri bensiiniga üle ja tikk otsa. Pidevalt on mingi kamarajura temaga. Mis seal ikka, riided selga, kossid jalga, mingi toit kotti ja kikud puhtaks. Helen ja Katrin olid ajanud ülese Aivari, et ta meid autoga tööle viiks. Aga Xavier oli ise oma tõllaga kohale tulnud. Ise nii pühaviha täis, nagu oleksime meie milleski süüdi. Ega ta midagi öelda ei julge. Närviteb omaette. Istusime me siis autosse, hakkasime sõitma ja vend pani sellise lennuga siit minema. Meil siin maja juures on kruusatee ja kõik puha auke täis, vennal on koguaeg nendest nii suva, lihtsalt põrutab neist läbi, ühekorra suutsin pea ka ära lüüa, peale seda valmistan ma enne ette. Täna aga kihutas nii hullult, Helen pani käe õlale ja ütles et küüle rahune maha eksole, kõik on korras, algul ei pannud tähele, või ei teinud väljagi, pärast midagi pomisest vastu.
Maantee peale lendas 130 km/h. Okei jah, see pole mingi nii hirmus hoog eksole, aga mul pole nagu küll soovi sõita kellegagi, kellel närvid pole päris korras 130 km/h. Tahaks siiski nagu tervelt Eestisse tagasi kunagi jõuda. Õnneks tööl polnud midagi hullu. Ainult et me tegime tööl nii kuskil kolmeni ilma ühegi pausita, mul oi lõpuks kõht nii mõlkis, et oh jummal. Ma oleks võinud vabalt olla seal viieni ka, mis see kaks tundi enam oleks olnud, aga vahepeal oleks  tahtnud midagi väga süüa. Kõikgil olid kõhud nii tühjad. Kuna teada oli et tuleb lühike päev, siis pausi ei tehta, aga noh, see oli juba päris pikk, et süüa oleks võinud ikka lubada meile. Üks tüdruk läks tund poolteist varem töölt ära kuna tal on poisiga täna aastapäev vms, töö tõttu läks päris palju luhta. Neil olid kõiksugu plaanid ja asjad. Ära ei läinud ta päris nii sama, vaid tema poiss oli ülemuse mehelt lubanud kas võib ja ta oli kohe nõus, aga pärast kui nad olid juba minema läinud, siis tuli välja, et ülemus oli öelnud, et peab lõpuni olema,
eks see ülehomme näha ola, Amy arvab, et ta vb lastakse lahti.
Üks hommik oli siin samuti hea nali. Xavier räägib suure suuga kõigile, et tema sõidab tööle 7:45, et ma siis teaksin, et ta mind ootama ei peaks jääma. Okei, järgmine hommik olen ma ilusti kenasti valmis ja lähme tööle. Seal selgub mulle väga suureks üllatuseks, et meile tööpäev algab kell 8:00. Mul oli täielik hämming, ma polnud päris kindel ja küsisin Xavierilt, et mis asja, kas täna alustame kell kaheksa. Tema no kurat umbes, et tema ütles eile ju Erkile, et algab kell kaheksa ja kus on Helen ja Katrin??? Ma ütlesin, et nad tulevad koos Madisega, ehk siis jõuavad tsipa hiljem. Oi sa kurat rsk kui vihane ta oli. Aga mida meie valesti jälle tegime? See, et tema käsib kõigil mulle edasi öelda, et ta läheb tööle homme 7:45, ei tähenda ju seda, et tööpäev algab kell 8:00, või tähendab? Olen ma valesti asjast aru saanud?
Helen ja Katrin tulid ka tööle, et mis kurat, kõik teevad tööd, masinad käivad jne. Oi kui pühavihased me olime, vahepeal oli tunne, et hakka või Xavieri apelsinidega loopima. Vahel võib ta nii normaalne ja tore olla. Isegi käis meiega seal festivalil või asjal, käisime atraktsioonidega sõitmas jne. Esimesel atraktsioonil maksis ta minu eest, teise eest mina, kuna kaks pileti korraga ostes oli odavam ja tao li kohe lahke maksa. Järgmisel päev käitus ta umbes nii, nagu ei teaks, ei tunneks meid. Käib meist koguaeg vaikides mööda jne. Ta muidu ongi väga omamoodi, Ta ei söö teistega koos, ei tee toitugi väga koos meiega, istub koguaeg oma toas ja kuulab muusikat. Aga me oleme ikka üritanud teda enda sekka kutsuda. Las sotsialiseerub veidikene.
Igaljuhul jah, nüüd on nii, et tuleb vist hakata koguaeg ise helistama ja uurima, kas teeme tööd või mitte, muidu on jälle mingi jama majas.

Täna me arvatavasti grillime, selline plaan on siin hosteli rahval, natuke grilli ja midagi juua ka keha soojenduseksJ Loodame, et keegi siis üle ei joo jälle ja kõik jäävad terveks.
Eile nägime peale tööd koju tulles maja veranda kõrval pruuni madu, mis on siis mürgisuselt maailmas teisel kohal, nii öeldi vähemalt. Madsi haaras kohe kaika, et talle ots peale teha, aga too kadus kiiresti põõsasse ja sinna ta ka ennast hästi ära peitis, rahvas hoiab ilusti uksed kinni:D

Meil muide oli siin paar päeva õhtul taevas mega suur kuu. No ikka tunduvat suurem kui Eestis ja veel suurem pidi see olema igal aastal augustis, siis on ta laua nii umbes 15-20 korda suurem. Nagu põlev päike:D
Eile poest tulles vaatan metsa taha ja küsisin Erkilt, et mis värk seal taga on, põleb midagi w?
Sõites oli näha aga mega suurt kuud. Mina oli otseloomulikult sellest kohe eriti vaimustuses
J

Tänaseks aga aitab küll, ei oska väga suurt rohkem midagi kirjutada, homme me vast ei tööta, seega, ma võtan päikest ja naudin kaunist kuuma ilma
J
Järgmise korrani!


Apelsini printsess:D

Tundub, et see ongi põhjus, miks ma töö juures ületunde tegin ja nv tööl olin. Et linn see täituks apelsinidega:D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar