pühapäev, 12. oktoober 2014

Grill ja Jõgi

Mõtlen siin, et kirjutan kihku kähku veel miskit, muidu hiljem jälle ei mäleta midagi.
Eile päev oli siis nii, et töölt koju, hiljem poodi grillikraami järele, sest selline plaan meil oli
J
Tagasi linnas tulles oli meie maja kõrvale sättinud ennast suur trampliin, mille peal Helen juba õnnelikult hüples. Oi mulle meeldib trampliin, ma ei hakanud asjugi autost tuppa vedama, autost välja ja kohe asja kaema. Läksin ruttu tuppa, seeliku asemel püksid jalga ja hüppama. See on ikka paras trenn- see hüppamine. Ega känguru pole kerge olla:D Meie maja omanikule ja farmerile aga ei paista see asi meeldivat. Brad oli juba jõudnud Madisele, kes siis selle asja ka seotas korraliku raha eest, sõnumi saatnud, et ma kuulsin, et ostsid batuudi, aga see pole väga hea mõte kuna see on liiga ohtlik ja muusika võiks ka vaiksem olla. Meie muidugi, mis ohtlik. Batuut igaljuhul jäi siia. Rahval jälle lisa tegevust vabal ajal, saime veel basseini ka endale, väikseke on, aga et natukene sulistada pole üldse paha. Muusikaga on meil selline jama, et seda no ei saa kohe üldse kuidagi kuulata. Brad elab üle tee, minu meelest siiski päris kaugel, et mitte kuulda seda muusikat mis meil siin käib. Meil ei käi muusika nii, et maa mürtsub ja aknad värisevad. Me oleme juba arvestanud sellega, et Bradile miski ei sobi ja püüame hoida vaiksemalt, aga ei, see justkui magaks meil maja taga kõrval kikkis ja silm punnis, et mis jama me siin korraldame.
Minul juhtus väike õnnetus ka eile. Panime ma siis kogu oma graami Gaasigrillile, kaas kinni ja istun edasi. Ühel hetkel hakkab rahvas karjuma, et tee kaas lahti, nii kui lahti tegin, oli seal oi issand milline leek, ulatus pea veranda katuseni, hea, et veel maja põlema ei pannud. Kaane panin sama kiiresti kinni kui avasin, rahvas püüdis kustutada, küll kallati kaanevahele siidrit ja pritsiti veepüstoliga, mis ka lõpuks leegi ära kustutas. Nali missugune, minu maitsev kana ei näinudki enam nii maitsev välja, kõrbend koivad puha. Õhtu otsa ma pakkusin lahkelt kõigile, aga lõpuks närisid neid kassid. Grillist ma siiski ilma ei jäänud, sest egas need polnud ainsad asjad mis mul ostetud olid:D Peale seda intsidenti me grilli igaljuhul tööle ei pannud, ei teagi mis täpselt juhtus. Rahvas keeras gaasi kinni kohe, aga see põles umbes sellise leegiga, nagu keegi kallaks teiselt poolt aina bensiini peale:D
John juba täna ütles mulle, et mina pliidi ääres süüa enam teha ei tohi, kuna siis põleb siin kõik:D
Eile oli väga tore, natuke sai joodud, ja nagu need asjad minuga on, kui promill sees, siis jutt tuleb inglise keeles nagu ei kust kohast, siis ma saan aru ja oskan ise ka rääkida:D Ei mäletagi mis kell ma lõpuks voodisse sain, aga uni oli väga hea. Üle ärkasin, toast välja sain, siis juba rahvas küsis, et kas ma jõe äärde tahan rahvaga minna, muidugi olin ma nõus. Minu järel vaid oodatigi veel, käisin käbe pesus, riidesse ja minema, polnud aega süüagi
J Koht oli siit kuskil 40 minuti kaugusel, väga mõnus ja ilus, Ilm oli kuum ja ideaalne ujumiseks, mängisime vees palli ja mis iganes, võtsime päikest, tegime nalja ja kõik oli suurepärane.

Meie hostelis pakutakse ka juuksuri teenuseid:)

Meil oli tegelikult siin päris jõhker torm vahepeal.

Rand:)
Vasakult: Simon, John, Benjamin, Alex, Walter

Prantslanna Amy:)

Ujuma minek.

Hommikul põdesin küll veidi minna, kuna ma olin ainuke eestlane, ülejäänud puha inglased ja prantslased, isegi sakslane, aga polnud hullu, mulle isegi meeldis. Peangi rohkem saama praktiseerida ja õppida. 
Koju jõudsime kuskil nelja paiku, kõht oli juba selgroogu puudutamas, isu oli niiii heaJ
Homme peab jälle minema rügama ja nii nädal otsa. Telefon on mul vist suht kööga juba omadega, laadida ta ei taha, wifit talle jagada ei meeldi, akust ei räägigi, aga oeh, ma armastan seda telefoni. Igaljuhul on mul juba nii palju raha, et tuleks hakata kohe uue telefoni ostu peale mõtlema, siit riigist saab tehnika vähe odavamalt kätte, seega ma ei muretse selle väljamineku pärast...
Renti peaks ka maksa hakkama lõpuks, mul on siin seda kogunenud juba nii 450$. Kuna tööd on praegu palju, siis pole hullu ka see ära maksta, eks natukene käsi väriseb küll, aga tasuta elada ka ei lasta siin:D
Rohkem ei oskagi ma midagi suurt rääkida. Kui kuskil miskit toimub(Eestlased:D), eks ma siis jälle kirjutan teile
J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar