laupäev, 4. oktoober 2014

Töö ja vabaaeg

Kas teate, siin on hullult palav ja aina palavamaks läheb. Täna oli küll selline tunne, et hüppaks kuhugi järve ja veedaks seal oma päeva:D

Mis ma siis vahepeal ära olen teinud?
Tööl käinud, apelsine sorteerinud, Üleeile saime isegi veel hullult mäda sorteerida, koguaeg oli selline tunne, et tahaks maski eest ära võtta, kuna nii halb oli hingata, palav jne, aga samal ajal mõtled, et seda hallitust ka sisse hingata ei soovi. 
Sidrun nagu porgand:D

Kolm vahvat apelsini:D

Eile hommikul lahkusid siit meie hostelist kaks väga toredat inimest, kellest üks oli minu kallis töökaaslane Lauren, selleks puhuks saime ka natukene istutud. Või nohh, mina nagu väga ei istunudki, pigem mängisin kaarte eestlastega. Teised kaanisid jooki ja tõmbasid kanepit(Y). Tundub, et meie eestlased oleme siin ikka väga korralikud, kained, tublid, puhtust armastavad ja käime ilusti tööd tegemasJ

Peale tööd tekkis väike väsimus:D

Sel samal päeval, meie istusime rahulikult Erkiga toas, kui uksele koputab Brad ja viskab terve kastitäie õlut meie lauale. Rahvas on tublid tööd põllul teinud ja on ära teeninud tubli jahutuse, kuid paluti ilusti järgmisel päeval kained olla, tööd on ka vaja teha.

Brad kaevamas uuele kirsipuule väikest auku.

Aga nohh, seda kainust oli vaid natuke aega, üks tõmbas juba Captain Morgani ka välja.
Kuidas keegi tööle jõudis, seda ma ei teagi. Meie igaljuhul jõudsime. Laureni asemel tuli meile apelsine sorteerima prantslane Amy. Olime päris kindlad, et ta ei jõua tööle meiega, kuna oli eelmine päev end korralikult pilve tõmmanud ja joonud ka, kes teab mis kell ta magamagi jõudis, Aga oli hommikul valmis nagu naksti, eks tal natuke raske oli tööl olla, aga sai täitsa hakkama küllJ
Kuna nv on siin lähedal üks suur festival, siis tööd keegi ei tee. Väga palju rahvast võtab asjast osa. Peamiselt põhineb see festival hobustel, pmst nagu näitus vms, tööhobused, tõuhobused, minihobused jne jne. Ühesõnaga väga palju hobuseid, saab vaadata, saab ratsutada ja patsutada. Mina olen asjast eriti vaimustusest, hobuse armastaja nagu ma olen. Täna kahjuks aega polnud selle jaoks, ehk õnnestub homme midagi näha, asub see siit kuskil 50 km eemal.
Täna oli siis see päev kus oli aeg Erkil autole uus rego teha ja lasta läbi vaadata oma auto, kuna meil seal all miskit koliseb.
Otsisime linnas kohta kus autot läbi lasta vaadata, leidsime üsna kiiresti, esimesed paar kohta saatsid meid mujale, kuna pole aega ja paljud kohad kinni ka väga vara, sest on ju Public festival.
Viimase kohaga vedas meil eriti hästi, ootasime järjekorras pool tundi ja hästi tore vanapapi võttis meid ette, sõitis veidi autoga ja kuulas mis kolin on, siis tõstis auto ülese ja vaatas mis seal all on. Tundus, et asi pole hull, arvas, et mootoripadjad vms ja vb mingi amort, aga need on sellised asjad, et ülevaatusest saab ilusti läbi, pole vaja muret tunda. Läksimegi siis ülevaatust tegema, veidi ootasime ja mees võttis auto ette. Kui Eestis käib asi nii, et sa lähed sinna, miski aparaat pannakse külge, kontrollitakse igast kraami veel, mis autol peaks korras olema, tuled ja turvarihmad ja lukustus jne, siis siin käib enamvähem asi samamoodi, ainult et tüüp võtab sul autovõtmed, paneb mingi aparaadi külge ja sõidab su autoga minema, mul oli nagu algul wtf, aga ei muretsenud ka. Siin asi käibki nii. Tiirutab veidi ringi ja kontrollib, siis ajas auto töökotta, tõstis ülese ja uuris ja puuris seal midagi taskulambiga, tagant vahetas numbrimärgi tulel ühe pirni ära, mis maksis lausa 1.3$ midagi:D
Ühesõnaga, auto oli väga korras ja heas seisus, paistab et kolin tuleb siiski mingist amordist, mis on õnneks väike probleem, igaljuhul kogu asi läks maksma lausa 39$. Odav või mis?:D
Nüüd veel kindlustus ära teha ja asi antsusJ Aa, see jäi ka mainimata, et see vanapapi, kes meie autot kontrollis ei küsinud terve selle toimingu eest mitte sentigi. Vot sellised toredad inimesed on meil siin Austraalias:D
Vanal oli graažis selline masin, mõtlesin korra vahetust teha isegi:D

Peale seda asjatamist, tolgendasime me ringi ühes suures poes nagu BigW. Seal on pmst kõike, nagu mingi hmm, Kaubamaja? Riided, jalanõud, kosmeetika, mänguasjad ja KÕIK muu stuff, isegi natuke närimist oli müügil:D
Mina sain endale sealt töö jaoks mingi teksad, mida ma üldse ei hakanud proovimagi, teadsin, et suurus sobis ja kõik nägi hea välja, tulin siis koju panin jalga ja esimene mõte oli, et neid küll tööle jalga ei taha panna, mega mõnusad ja ilusad, paistab, et pean lausa ühe paari veel ostma:D
Erki ostis endale uued tööjalanõud sealt, mis maksid lausa 39$, ma pidin nutma hakkama, sest mina sain enda omad, ee 109$. Aga minu omad on ilusad ka, nii vähemalt eestlased ütlesid, nad paneksid need isegi linna minnes jalga:D MINA MITTE:D Aga noh, häbeneda poleks midagi, keegi peab ju tööd ka tegema:D
Peale kerget shoppamist, mis mul kulus hulga raha, läksime me linna panga juurde tasuta wifit muretsema, kuna meil on vaja tööasjus teha ära veel paar testi, mida töökoht nõuab, hostelist me seda teha ei tahtnud, kuna oma netti selle jura peale raisata ei soovinud. Igaljuhul nett oli seal mega hea ja asi sai tehtud. P

Testide kõrvale ämritäis m&m-se ja karastavat sidruni jooki:)

Peale seda hullu testi on mul aina vähem selline tunne, et mind küll sinna tööle ei võeta, või kui võetakse, siis õigepea saadetakse pikalt. Tegu on siiski väga suure firmaga ja korraliku töökohaga. Nõuded on väga suured ja kõik mis seal tegema peab, nõuab väga head arusaamist. Kuna mu inglise keel on nagu ta on, siis jah, niipea kui mu vigast inglise keelt keegi seal kuuleb, on mu tööl lips läbi:D
Eks näis, mina hoian igaljuhul endale pöialt ja teie palun hoidke ka. See koht oleks lausa rohkem kui parimJ Teisipäeval on treening, siis on näha kui palju mind tahetakse ja kui palju ma üldse millestki aru saan:D
EKS MA PABISTAN VEIDI ÜLE KA, MA TEAN!!!:D
Mis täna edasi saab, ei tea, üks tahab minna autode näitusele linna, üks läks golfi mängima, ülejäänud lihtsalt tahavad veidi jooki panna. Eks see näha ole, vb oleme meie ka lõpuks kuskil laua all lääbakil, kuid ma kahtlen selles:D

Auto aknad puhtaks ja ilusaks:D


Teie olge seal ilusad ja tublid ja ärge midagi sellist tehke, mida mina ei teeks!!!:D
Homme lubab meil siin 33 kraadi sooja, olen valmis sulamiseks:D

Võõras koer mind musitamas:)


Mänguhimuline kutsikas:D

Litsalt ilmus kööki ja vaatas niiviisi otsa:D

Hmm, huvitavad joogid siis Aussis

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar