esmaspäev, 6. oktoober 2014

Jooming, päike, tivoli ja töö

Nii, nädalavahetus siis.
See oli päris fun isegi. Laupäev lõppes sellega, et meil hakkas siin kerge pidu. Me siin rahulikult isetusime toas, mina lugesin raamatut ja Erki niisama netis. Helen kopsis uksele ja lõi meid toast välja rahvaga ühinema. Polnud probleemi, mis me ikka konutame siin koguaeg. Pidu võttis tõsise hoo juba siis sisse kui muusika oli platsi toodud ja kõigil siidrid/õlled näpuvahel. Saime korralikul jalga keerutada. Kes tantsis mopiga, kes naise/mehega, kes niisama vaatas pealt ja ilastas lõuga:D Joomisega läksid siin mõned veidi üle võlli. Üks sakslane Thomas(ei ole kindel, et õigesti kirjutasin), see vehkis koguaeg minu klaasiga ringi, ei tea mis kuradi hea pärast, kui seda tagasi nõudsin, siis öeldi, et pole minu oma või siis, et ma ei saa seda klaasi. Minu oma oli see kindlasti, sest meil kõigil on siin oma asjadel toanumber ja täht peale kleebitud juba siis kui me siia tulime. Seega jah, kui klaasi tagasi sain, siis mõne hetke pärast oli see jälle vehkat teinud, lõpuks oli mul poogen, peaasi, et järgmine päev tagasi saaks. Suht peo lõpus juhtus selline nali, et üks oli suurest prallest nii kottis omadega, et pidi end pinksilaua peale sättima magama, veidi hetke pärast tuleb sakslane ja viskab talle ennast peale ja no pakkuge kui terveks see pinksilaud siis jäi ka? See lendas nii pooleks kui sai, äratus missugune magavale poisile:D  Üks jalg murdus ka alt päris ära. Kes hakkasid järgmine päev seda parandama? Eestlased, Madis väga tubli mees, võttis kohe asja käsile ja tegi selle korda. Bradile see asi üldse ei meeldinud, ega tal midagi head öelda polnud. Viimasel ajal üldse läheb siin palju asju katki ja mitte keegi ei tea asjast midagi, nagu minu asjadki kaovad mu nõude kastist ära. Minu kallis kahvelgi on hetkel täitsa teadmata kadunud, aga küll ma selle ka kuskilt välja kaevan.
Rahvas oli järgmisel päeval üllatavalt varakult üleval, tüdrukud koristasid pahna kokku, mis igalepoole laiali oli jäetud, nagu näitekst tühjad pudelid.
Eile aga oli niiiii mega kaunis ilm, muidugi väääga palav ilm, sellest pole mõtet rääkidagi kuis higi lippas jne:D  Otsustasime, et õhtul lähme ka linna, kuna seal toimub miskit. Enne seda aga võtsime korralikult päikest. Ühel hetkel siin keegi mõtles veesõda pidama hakata. Läksin mina välja ja mingi tagaajamine käis, suured veepüssid näpus. Loll mina läksin ka kohe asja kaema ja nii ma siis oma sahmakad sain. Kaks tegid kambaka ja asjasid mind lõksu, aga ega nii midagi hullu ei juhtunud, õnneks olin ma piisavalt kiire ja sain enamvähem kuivalt oma tuppa joostud. Mingil hetkel mõtlesin, et olen ka siis hea inimene ja maksan kätte. Läksin mina hull kavalalt pudeliga vett võtma ja hiilisin verandale, peitsin siis pudeli selja taha, et keegi ei näeks, aga nii 2 kaks sekundit ja ma sain sõna otses mõttes keedupoti täie vett kraesse. Aitähh Erki!
Rahval nalja kui palju, mina läbimärg nagu uppunud rott:D Panin ma siis pudeli kõrvale veidikeses. Hetk hiljem nägin head võimalust pudel Madisele kraesse kallata ja see oli väga edukas, veel rohkem läbimärg kui mina:D
Eks see nali kestis seal veel tükk aega. Käisin tõin isegi veel ühe pudelitäie vett juurde. Kõnnin ma siis jälle verandale ja Erki seisab sama koha peal kus ma enne kui ta mulle poti kraesse kallas, ilmselgelt sain tema nüüd selle terve pudeli (1.5L) täie vett endale pähe. Oi mulle meeldib kätte maksta ja veel topelt:D
Lõpuks tuli meil ära kuivada, end korda teha ja minna linna, enne sihtpunkti jõudmist käisime läbi McDonaldsist, mis oli tegelikult väga halb idee:D
Koht kuhu me läksime oli täis igasugu atraktsioone, millega keerutada ja lennata kuni süda läigib.
Käisime siis päris mitmega kolmel atraktsioonil, teine oli selline kus pidi päris palju pea alaspidi rippuma ja edasi-tagasi tiirutama. See oli teine atraktsioon ja sealt alates see süda läikima hakkaski:D Viimane oli ikka täisti mitte vajalik, Seal maha tulles käisid jalad ristirästi ja korraks oli tunne, et mul on mingit ämbrit kohe vaja:D Üldiselt mulle meeldivad ikka mega haiged atraktsioonid, mis ikka lennutavad ja keerutavad sind nii, et sul on kõik silme eest segi, mida seal ei olnud kahjuks. Poleks pidanud lihtsalt sööma enne minekut:D
Tivoli oli väga lahe, olime me seal niikaua kuni ilutulestik läbi sai, ehk siis kaks tundi, seitse läksime ja üheksa sai läbi pmst. Tivoli nägi seal välja nagu filmides, hästi täis tuubitud igast kraami, ostupunkte, mängukohti, kõike oli seal, Madis võitsin endale noolte viskamisega ilusa mängu huskey kutsika. Rahvast oli päris paksult ja kõik võtsid kõigest osa. Ilutulestik oli mega ilus ja kestis kauem kui Tartu/Tallinna uusaasta ilutulestik:D Üks oli eriti ilus, kuidas nüüd seletadagi, nii et see kahtlaselt ei kõlaks? Ühesõnaga üks ilutulestik oli taevas süda, see oli kaunis ja armas
J
Lõpuks vedasime ennast koju ära, kes läks kohe tuttu ja kes veel oli veidi üleval, sest kõik olid eelmine päev pidu pannud ja rahvas oli väga väsinud. Tänane hommik oleksin ma küll heameelega nii enamvähem lõunani maganud:D Tööl olime kõik nagu uimased kanad, minul valutavad säärelihased tantsimisest, või ei tea millest ja olin töö juures nagu invaliid, tänu sellele käisin korralikult käna ka töö juures:D Esimene poolteist tundi olid nii tapvad, silmad olid nii uimased, midagi aru ei saanud, kas konveier liigub või mina ise, siis oli mul niiii kohutavalt palav, pea oli paks ja siuke tunne, et kohe on silme eest täiesti must ja olen näoli kuskil seal apelsinides, või maas veelombis:D Igaljuhul, midagi ei juhtunud, järgmised korras võtsin juba veepudeli kaasa, riietust võimalikult vähemaks ja ajas asja ära küll. Viimasel tunnil saime teha isegi mandarine, ohh kui kahju, et neid nii vähe oli, oleks kohe kastidega neid siia vedanud:D Algul oli nii harjumatu, apelsinid nii suured ja rasked, käed väsivad ära sellest sorteerimisest, aga kui mandarinid tulid, oli need nii tillukesed, et pane või pudelipõhjad silme ette, et neid näha:D Mõned mandariinid me siiski panime endile kõrvale ka söömiseks ja kaasa võtmiseks
J Hirmus palju seemneid oli sees, aga muidu väga head.


Mandoskad:D

Peale tööd kõndisime me veerand teed jala kodu poole kuni meile tuli punane tõld järele ja visati koju ära. Enne tuppa minekut sain ma veel jahutust veepüstolist:D Ega siin hostelis nalja pole. Kui ikka inimestel tegevust pole, siis mõeldakse ikka kõike välja:D 



Handpackerid:D

Apelsini raksu???

Viinamarjad hakkavad vaikselt tulema:)

Siia sisse küll kukkuda ei soovita!

Homme me tööle ei lähe, kuna homme on meil Trainig seal GrainCorpis, Siit siis kuskil 115 kilti eemal, üheks peame ilusti kenasti kohal olema, nii et teeme 11 siit leelet:D Eks näis mis me siis teeme seal, küürime põrandat ja sorteerime vilja:D  Ei, väike pabin on ikka sees küll tegelikult, asi tundub olevat seal päris karm, aga noh, ma siis arvan ja loodan, et ma mõtlen üle:D
Annan teile kindlasti varsti teada kuidas läks, kas pean edasi apelsine loopima või saan ikka midagi asjalikku ka teha:D
Seniks aga kaunist päeva/õhtut  kõigile!
J


Pool kodustatud metsikud kiisud:)

Kõige julgem kolmest kassist.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar