teisipäev, 4. november 2014

Elu Forbes'is






Mõned pildid siis Moreesse minnes. (Eelmine farm)




Tee ääres olid lihtsalt hobused

Taga peaks kõik mets olema, aga kuna väljas oli mingi 40 kraadi, siis mets kadus lihtsalt ära. Vot mis kuumus kõik teeb.

Leidsin ühe raadio antenni:D

Kulla kaevandus jäi ka tee peale


Saate aru, mul on vaba päev? Mina küll imestan, ma isegi ei mäleta enam mis see vaba päev on, või noh, kui me siia farmi tulime, siis see päev oli vaba, aga nagu mõtlen, et ei pea kuuest ärkama ja tööle minema või üldse midagi tegema. Tulime siia ja koristasime kuni enam ei jõudnud, magama ja juba tööle. Ei teagi täpselt miks ma vaba päeva sain. Eks hiljem saan teada, kuna Erki pidi paariks tunniks minema tööd tegema, ju siis talle öeldakse. Ise isiklikult eeldan, et mingi kombain on kas katki, või üks kombaini juht on ära kuskil, sest ühe kombainiga pole mõtet põllul töllata, muidu tüüp peaks mulle ja Erkile veel erilise topelt passimise eest meile maksma. Tavaliselt on põllul kas kaks või kolm kombaini, siis iga 45 minuti kuni tunni jooksul saan ma laadungi, aga kui põllul on üks ainus, siis ilmselgelt ootan ma kaks ja pool tundi seda laadungit, mis on ilmselgelt mõttetu raha loopimine farmerile. Samas täna on 50% võimalust, et hakkab vihma sadama, et vb seepärast. Vot ei teagi, eks ole kuulda hiljemJ
Mina olen igajuhul oma vaba päeva üle õnnelik, et saan lõpuks ometi lihtsalt ärgata ja logeleda voodis, kirjutada blogi, kuulata muusikat, vaadata mõnda filmi ja ennast täis süüa, otse voodis lausa:D Väga tobe on see, et muidu kui tead, et hommikul pead tööle minema, siis on und lausa lõunani kui mitte järgmise päevani, aga kui hommikul tööle pole vaja minna, olen ma varakult üleval ja mõtlen mida teha? Miks peab see nii olema, magada tahan ju:D
Eile mõtlesime, et lähme peale tööd linna, või noh mina selle plaani välja pinnisin, sest mina reaalselt ei viitsi mingi kell viis-kuus ärgata, et ruttu käbe linnas käia ja otse tööle siis joosta, nkn vahime poole ööni üleval, miks siis mitte juba poodi minna, otsus oli väga õige, kuid meil oli kaks juhust, millest üks oli eriti suur juhus, kus oleksime känguruga hüvasti jätnud. Oi juudas, mina ninapidi telefonis, ajasin oma levi taga ja siis järsku, auto tegi mingeid kahtlaseid manöövreid ja mina nagu šokis inimene ikka, vaatasin suurest ehmatusest lihtsalt autoaknast välja, ja polnud päris kindel, mida öelda. Südame alt käis jõhker jõnks läbi, mõtlesin, et noh, nüüd me siis põrutame sinna kuskile metsa ära ja ongi kõik, aga ohh ei, jumal olgu tänatud, et meie ja känguru terveks jäime:D Auto ka:D Need kängurud on ikka jubedad lollakad, jääb mulje, et kui õhtu käes on, siis kõik võtavad ennast ritta teeserva ja ootavad ning vaatavad, millise auto ette ennast oleks kõige mõistlikum visata, et oleks ikka kohe korralik mats ja pilveühendus. Õhtuti tuleb olla siin ikka mega kuradi ettevaatlik. Sulle võib liiklusmärk öelda, et oo, 100-110 ala, aga ausalt, unustage ära oma 110 või mis iganes. Kui 80-ga sõidate on kõik väga hea ja sedasi sõidavadki siin kõik, va mingid rekkavennad, kes ei pane tähelegi kui tal sada laipa nina ees kinni on kuni üks tal täistuled kinni katab.
Üks päev siis olin nii kuradi õnnelik, et sain omale lõpuks oma kõige kallima ja soovituima telefoni ära tellitud, aga võta näpust. Maksin kõik kenasti ära ja tuli isegi nagu arve ja lubati siis kulleriga 3-5 päevaga kohale mulle siia farmi toimetada. Järgmine päev tuleb siis mulle üks eriti meeldiv sõnum,  et peaksin oma meili tšekkima, õhtul siis kodus vaatasingi. Mina ja mu inglise keel, oehh, palusin siis Erkil lugeda ja uurida mis neil häda on ja tuli välja, et nad tahavad tõestust selle kohta, et see olen ikka minna, pluss kaasaarvatud ka tõestust minu aadressi kohta, et siin elan/olen jne. Ehk siis nagu alati, igasugu tõestuste jaoks on vaja mingit panga lehte, kus on kirjas puust ja munaselt, et mina selle pangakonto omanik elan/olen sellel aadressil. Kahjuks, mul ei ole seda ja eeldasime, et selle muutmiseks või mis iganes pean ma oma näo jälle panka vedama, mis on teab kus kurat ja millal ma sinna üldse küll pääsema peaksin??
Noh, proovisime, et teeme ära ainult kolm vajaliku asja tõestamaks, et mina olen mina, ehk siis saatsime koopia minu passist, juhilubade esiküljest ja tagumisest küljest ja ütlesime, et meil ei ole aadressit sellele kohale siin, kuna oleme seljakotirändurid ja teeme siin farmis lihtsalt tööd ja meie aadress on üldse sydneys.
Eile siis tuli uus vastus, et nemad ikkagi nii ei saa ja soovivad siiski bank statementi ka, oi kurat kuidas mind vihale see ajas. Kas pole lihtsam, et tuleb postionu mu pakikesega siia, viskan talle oma passi ja juhiload näkku ja asi on kombes?
Kõik siia Aussi tulijad saavad veel kõvasti vatti ja vaeva näha selle paberimajandusega, ma lausa luban seda teile:D Ma olin endast nii väljas, et mõtlesin nutma juba hakata. Ma ei tahaks nagu alla anda, kuna mul on ta tellitud ja maksud ja üks reaalne koh lõpuks kust ma saaksin oma kalli telefoni üldse siit Aussist osta, sest kuskil ju pole seda müügil siin stagnaaegses Aussis.
Leidsime netist ka veel teise inimese kes oli täpselt selle sama probleemi otsas ja tegi kõik võimaliku, et seda asja sealt kätte saada, aga lõpuks ei miskit ja nõudis raha tagasi.
Eile poodi minnes aga tärkas minu peas idee, ma isegi ei tea kuidas alles eile, aga mõtlesin, et minu arust peaks pangas ka saama muuta oma aadressi või midagi, Erki küll kahtles seda, sest siin ju pmst pead iga asja tegema näost näkku. Mina siiski jäin lootma sellele võimalusele. Tulin koju, võtsin panga lahti ja tuhlasin veidi kui leidsingi võimaluse seda asja muuta, oi ma olin õnnelik laps kohe, nii see asi siis tehtud saigi. Nüüd on olemas neil kõik vajalik, et tõestada ennast sellest, kes ma olen ja ma pole kelleltki rahakotti ära varastanud.
Siin on muide asi nii, et kui keegi su rahakoti tuuri laseb, siis pole mingi probleem sellega kuskil maksmas käia, esiteks, enamus kohad ei tahagi parooli (ENAMUS). Siis maksta on ka võimalik nii, et asetad oma kaadri lihtsalt inventari kohale nagu tallinna linnaliinibussides, viskad muudkui kaardi ette ja asi korras, siin on asi samuti, lihtsalt näitad kaarti ja asi korras, makstud. Seega tuleb oma kallist kaarti kullisilma all hoida. Seda kaarti saab kasutada ka nagu krediitkaardina. Seega saab varas ka netis mu raha laiaks lüüa, pole vaja kuhugi sisse logida, piisab numbritest minu pangakaardil. Väga halb süsteem tegelikult juhul kui sa kohe selle kadumist ei märka.
Igaljuhul nüüd ootangi ma selle „toreda“ poe vastust mu meilile, ma üldse ei imesta kui neile ka nüüd miski ei sobi ja ma peangi oma raha tagasi nõudma ja jääma ilma oma telefonist.
Erki tellis samuti endale päris kopsaka summa eest kraami ja tema polnud mingeid probleeme, keegi ei vajanud mingeid tõestusi jne, aga mina kohe pidin mingi lollaka poe otsa lendama:D
Aitab küll nendest negatiivsetest asjadest, küll ma saan oma telefoni ma ütlen, ma ilma võitluseta ikka alla ei anna. Ma tahan, siis pean saama ja kui ei saa, siis tean, et vähemalt olen proovinudJ

Nüüd ma aga ootan, et hakkaks rämedalt juba padukat sadama, ma olen juba kurnatud sellest pidevast päikesest. Hästi huvitav on siin see, et kui päeval võib siin olla oma 32 kuni teab mitu kraadi, siis öösel on 7-10 kraadi, ei jõua minule kohale kuidas saavad kraadid 24 tunni jooksul nii äärmusest äärmusesse liikuda.
Praegugi on taevas nii selge ja väljas on 29 kraadi sooja, kuigi vihmatõenäosust näitas 50% ja hommikul oli terve aeg taevas puhta hall, aga ei, unista vaid vihmast:D
Üks hea soovitus siia aussi tulles, on osta kaasa mingid putukavastased riided, mingi skafander tuleb endale selga ajada. Kui Eestis on kärbseid suviti nohh, enamvähem, mõni ikka käib närvidele, aga pole hullu ja sääski on oioioi kui palju, närivad su niiii ära, et ööläbi kratsid nahka maha ja oled lõhki igapoolt ning punniline, siis siin on asi vastupidi, punniline oled nkn ja kratsid nagu hull, aga need pole sääsed, need kärpsed, neid on ikkka oioioi kui palju, sääski väga ei näegi siin, neid on isegi vähem kui eestis kärbseid, aga no kui siin on ikka soe ja sa higistad ka, siis tervet sinu selga katab tohutu kärpseparv. Laiali pole mõtet neid ajada, sest nad tahavad su kõrva tulla ja silma ja ninna jne. Ma olen siin paaril korral poole rääkimise pealt pidanud kurgust välja köhima ühe tored kärpse. Nad ajavad TOHUTULT NÄRVI. Tulevad kõrva, ajad ära, tulevad silma, ajad ära, siis üritab põse peal sibada silma poole, ajad ära, siis on aeg ninna turnima minna, ajan sealt ka ära, siis tuleb kurku ronida ja see asi käib kõik koguaeg ringiratast. Hea on siis kui sa ei higista ja oled kuskil jahedamas paigas kuhu nad nii väga ei kipu. Meie hankisime endale parima asja, ehk siis suitsuspiraali, mis on väga head ja tuntud ka Eestis, need asjad tõesti toimivad, toas meil vahepeal laes lampi ennast polegi näha, siis võib ka selle tuppa panna tossama veits. Meie pole veel seda jõudnud teha, alles eile muretsesime selle ja kuna õhtud on jahedamad, siis nad nii kiuslikud ka pole, pluss siin paar päeva oleme neid laest tolmuilmejaga ära tõmmanud:D Kuidagi peab ju neist lahti saama:D
 
Aga mis ma siin ikka enam teile puistan, tean, et olen netist üsna eemal, kellegagi väga ei suhtle netis, kuna kas ma lihtsalt ei viitsi igasugusest väsimusest ja samas kuna ma blogi juba kirjutan ja räägin mis ja kuidas ma teen, siis tüütu on ka kõike ümber igaleühele kirjutada. See blogi kirjutamine on ka omamoodi vaevaline tegevust, seda on näha Erki pealt, ta on ikka eriti laisk selle koha pealt, igapäev räägib, et peaks kirjutama jne, aga sähh sulle, mingi kuu aega juba ei miskit, ega noh, mis minul sellest, et ta ei kirjuta, aga paljud tuttavad ja sõbrad ju ikka tahavad teada, mida tema teen ja kus on. Eks see laiskus on üks kohe asi küll, mina näiteks olen ka täna laisk, jõudsin küll blogi kirjutada ja nõud ära pesta, aga süüa ma ei viitsi teha täna. Las Erki keerab ise ka lõpuks midagi kokku. Põhline kokk siin Aussis olengi mina, ma olen siin igasugu imetoidud kokku keeranud, et ise ka ei usu, mine või kokaks ära:D Erki on vb üldse kokku meie mõlemale süüa teinud kaks-kolm korda, absoluutselt ülejäänud aja olen mina seda teinud. Eks ta vahel mu palvel ja panen vee potti ja segab miskit potis või panni peal, mõne asja lõigub ka mulle ära, aga ta siiski eelistab, et ma ise ise kõik kokku keeran, naiste värk nagu see ju olema peaks:D
Tore, et ta vähemalt poes kilekotte mul tassib, no tegelikult seda teeb ka tema/meie eest ostukäru:D 
Telekat me ikka siia majja ei ole veel saanud ja pesumasinast pole ka veel juttu olnud, ega praegu see asi kriitiline ka pole, kuna meil enamusajast nkn aint tööriided seljas, koju tuleme, siis pmst pessu ja tuduriided selga, et süüa ja põhku pugeda. Pisemad asjad saab käe vahel ka ära nühkida, see ei tohiks nii raske olla kui pool või üle poole oma elust oledki pidanud neid käe vahel nühkima
J

Aga mis seal ikka siis, varsti kirjutan jälle, mulle võite ikka kirjutada ja rääkida kuidas teil endil läheb, mina lihtsalt ei jõua kõigilt uurida ja küsida
J
Tsau pakaaa!!!
Teeb rasket tööd


Minu uus koerake:)

Meie maja
Aparaat, millega siis ma vilja testin ja mis maksab hirmus palju...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar