pühapäev, 9. november 2014

Linnud, loomad ja muu elu:)

No nii, tundub, et meil hakkab varsti siin uues kohas töö läbi saama, lubati ju küll viis nädalat ja puha, aga sähh sulle viit nädalat. Millal täpselt meid ära aetakse ei teagi, hetkel tean vähemalt, et homme-ülehomme on mul vähemalt tööd. Seekord lähen tööd tegema praegusest farmist 18 km eemale. Farmerile on väljas pool oma farmi veel kaks farmi, üks siis 18 km kauguse ja teine 80 km kaugusel.
Lähen sama tööd tegema mida muidu tegin. Seekord aga hakkan ma nisu testima, mis on veidi teismoodi kui rapsiga. Istun ma siis põlla peal autos nagu õige „mees“ kunagi, ja testin neil vilja, et nad teaksid mis seisus vili on ja kuhu see viia. Täna oli mul siin vaba päev, võtsin aias päikest, mida üle poole tunni võtta ei andnud, ei kannata väga pikutada 38 kraadi käes, higi voolab ja tunned kuidas muutud nõrgaks seal. Austraalia päike paistab tunduvalt kõrgemalt kui Eestis, päeva keskel paistab see otse lagi pähe ja UV tase on mega kõrge, siin oled päikese käes pool tundi-tund, Eestis oled päikse käes terve päeva, aga päevitus on sama, oleks ma siin terve päev päikse käes, siis näeksin välja nagu kõrbenud kana, päris kindlasti kohe.

Täna toimus siin üpris huvitav asi. Olen ma siis toas ja hakkan kõndima kööki, möödaminnes vaatasin aknast välja ja läksin edasi, siis aga peatusin ja mõtlesin, et oot, oot, mis asi see veel oli, kõnnin tagasi ja aknast on näha, mitte just eriti kaugel metsatulekahjut. Suits oli ikka eriti lahmakas ja kõrgel, justkui mõni plahvatus oleks toimunud. Esimese asjana haarasin fotoka ja jooksin välja pilti tegema, siis aga haaras mind kerge hirm, et kurat, see tuleb ju lähemale nagu,et äkki jõuab veel siia ka. Aga ei, tundus väga lähedal, kuid siiski päris kaugel õnneks. Tulekahju algas kuskil lõunapaiku ja veel õhtul kella seitsme paiku kustutati leeke veel lennukitega. 

Metsa põleng


Loomadest nii palju, et meil on siin igasugu elukaid, maja ees pesitsevad meil eriti nunnud jänkud, koguaeg siblavad ringi, üks õhtu meil siin maja taga kükitasid kängurud, muudkui mugisid midagi.
Väga lahe on näha siin igasugu linde, papakoid ja kakatuud. Kakaduu on siuke loll lind, kui meil eestis nokivad vilja kajakad ja muud elukad, siis siin on vilja kallal koguaeg kakaduud ja üks sort papakoisid kes kuuluvad samuti kakatuude liiki, nimeks neil Galah, neid linde levib absoluutselt üle Austraalia ja väga palju, pluss mingid haraka-varese taolised linnud, kes käituvad ka nagu meie varesed Eestis.

Galah


Austraalia harakas ehk Australian Magpie


Laughing kookaburra ehk minu jaoks siis ahv:D

Sulphur-crested Cocatoo - Kakatuu

Nagu ma ükskord rääkisin, siin on sellised linnud kes teevad hirmsat ahvi häält, siis see pole veel kõik. Ma olen mitu korda kuulnud kuidas mul kuskil maja ümber või kuskil kassipoeg kräunub, pidevalt mingi kräunumine käib, uskumatu, see on ka lind:D Milline see lind on, ei teagi täpselt, peidab ennast kuskil puude vahel ja ei olegi veel julenud mulle ennast näidata:D
Eile käisime me linna peal ka tuiamas, kuna meil oli väga lühike tööpäev eile, siis mõtlesin, et läheks vaataks mis seal Forbes’is ka head leidub. Ega seal väga muud polnudki, kuna oli laupäev, oli kõik varakult kinni pandud, suht surnud linn, inimesi nagu väga ei olnudki, ju puhkasid pikast töönädalast, või siis panin kuskil pubist prallet:D Ilus park oli seal ja mõned huvitavad skulptuurid, kaunid palmid ja purkaev.
Puuroigastest tehtud hobune. ülipeen töö(Y)

Mina ja Playboykad:D

Ma ei kujuta ette mis selle puu nimi on, aga no minu jaoks igaljuhul Vaher:D

Mälestussammas sõjas käinutele- kes Vietnamis, kes Somalias ja Koreas, kindlasti ka Afganistanis jne.


Kuna õhtul kodus miskit süüa ei viitsinud teha, siis ostustasime endale ühe pizza soetada, mis maksis kirvehinda (15$), ootasime ikka mingit eriti mahlast ja head pitsat, aga noh, söödav ta oli, aga 15$ väärt igajuhul küll mitte. Austraalia tuntud pizza firmat Dominos’t ei ületa siin miski, kui siis ainult Eesti Pizza kiosk, sest no sellest küll midagi paremat ei saa olla. Linnast tagasi sõites aga võtsime oma sõidukiiruse 80-ne peale, et oleks väiksem oht känguruga suurem avarii korraldada. Kahele oleksimegi jälle korralikult sisse põrutanud, aga õnneks olid nad siiski piisavalt kiired, et ellu jääda. Ühte känguru me nägime üpris kaugelt, vend istus lihtsalt tee ääres ja jõllitas ja nii kui lähemale jõudsime, kargas tee peale. Mina nendest elukatest ikka sotti ei saa. Nad vist elavadki ainult selle nimelt, et tuua uusi järglasi ja siis end auto ette viskuda, armasad nad on, aga puhta oinad on nad ka:D Nägime tee peal askeldamas imearmast rebase poissi, kes meile süütute silmadega otsa vaatas ja siis vehkat tegi, pluss ukerdas üle tee ka pesukaru. On siin ikka palju loomi keda ühe lühikese sõidu jooksul kohata:D
Ja nii see päev meil õhtusse veereski.

Kuna Eestis on hetkel Isadepäev, siis tahan ma kindlasti siin kohe avalikult õnnitleda oma isa isadepäeva puhul, kel on nüüd suur õnn olla veel ka noor vanaisa.
Lõpuks ometi saan ka nüüd oma vennale ilusat esimest isadepäeva soovida.
Kaunist, toredat ja ilusat isade päeva kallis isa ja vendJ  Tervitused siit palm alt!
Kindlasti soovin head isadepäeva kõikedele teistele issidele.

Näed isa, ainult rummikoola on veel puudu:D
Täidan siin sinu unistusi:D


Kui aus olla, siis ega mul siin väga muud kahjuks rääkida polegi, homme tööle, seal saab ka veel ehk mõne pildi teha ja millalgi teilegi jagada.

Teie nautige aga oma sopast sügist ja mina siin võtan teie eest päikest. Baibai:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar