esmaspäev, 24. november 2014

Elu Perthis

Olen siin Perthis, tööd ma hetkel ei tee, sest nagu aru olen saanud, siis siin kandis midagi saada pole mingi lihtne muusika, kuid otsimine käib ja üritame siit vehkat teha.
Olen ma siis siin Perthis koos Taavi ja Otiga. Need mehed käivad praegu tööl, mis pidavat olema räme orjamine, tegu on küll mingi viljaga, aga nimelt viljakoristuse või muu sellisega, kuna tegu on ikkagi Eesti meestega, siis on nad väga tublid ja teevad liiga kiiresti oma tööd, et varsti tuleb hakata jagama, kes mida teeb üldse:D Ma pole päris kindel oma jutus, aga ma arvan, et sain nii aru... Eestlased on siin väga hinnatud ja seda teavad pea kõik farmerid, kes on vähegi Eestlastega kokku puutunudJ
Eile Ostis Taavi auto endale, hea hinnaga, ja kusjuures selle hinna eest veel lausa hea autoJ Müüs seda üks tore mees, kes elas ilusas kohas ja kellel oli kaunis kodu. Mees tegi hea küsimise peale 500$ alla ka veel...
Müügilepingule või mis iganes see paber olema pidi, pani veel ekstra väikese summa, et Taavi saaks vähem makse maksta. Kasud sees!
Parkimisega on siin linnas sellised lood, et eks sa katsu endale siin mõni tasuta parkimis koht leida, ega väga ei leia ja kui leiad, siis omajagu linna äärest ja siis tipatapa sammul kodu poole tagasi, oma mõni kilomeeter. Alates peale kuute õhtul kuni hommikul mingi kella kaheksani saab tasuta parkida linnas, seega siin on meil palju tiirutamist olnud, et selline koht leida. Kell kuus õhtul on ammu kõik kohad hõivatud ja peab palju vaeva nägema, et midagi kuskile vähegi hosteli lähedusse leida. Kuna mehed käivad tööl praegu, siis pole probleemi õhtul kuhugi siia auto ära parkida ja hommikul nkn enne kaheksat peab lesta tõmbama. Aga kui on nv, siis tuleb koht kaugemale leida, sest hommikul küll ei viitsi vara ärgata, et auto kuhugi teab kuhu linna äärde parkida. Muidu meil on hetkel kaks autot, üks on siis nende sõbra Atsi auto, kes parkis end puhkama mõneks ajaks Balile, seega kaheks nädalaks vist peaks auto meie hoiul olema, teist autot hoiame me kiriku juures, seal ikka keegi parkimise eest raha ei küsi ja kes julgeks küll kiriku eest rottimas käia, peaks turvaline paik küll olema:D
Olen nii palju huvitavat siin ka teinud, et käinud läbi mõned huvitavad tänavad kus toimub alati huvitavaid asju. Alati on seal mitmeid tänavamuusikuid ja üldjuhul alati mega head muusikud, üks jäi nii eriliselt kõrva, et otsisin kohe netist välja ja võin jagada ka teiega.
Oisin & Malachy  on bänd, kes teeb muusikad, mis lihtsalt jääb kõrvu kinni, sa tahaksid istuda päikeseloojangu ajal rannas, vaadata lõkkesse, su ümber on palju inimesi, kes kõik kuulavad head muusikad ja kõiguvad vaikselt kaasa ja tunnevad justkui, et elu on ilus ja paremat polegi vaja. Kui su kõrval on veel keegi, kellega seda elamust jagada, siis on see lausa ideaalsuse tipp.
Igajuhul jah, palju muusikuid ja muidu koomikuid, seega rahval raha pead jätkuma, et pidevalt nende kukruid täita
J

Käisime üleeile kolmekesi ja ühes pargis, mis jäi linnast omajagu kaugele, aga kuhu me siis kenasti jalutasime. Mis seal siis olid? Kängurud, aga mitte sellised, kes sind nähes kibens käbens vehkat teevad, vaid need kes sind nähes, teevad näo, et sind pole märgatudki ja lasevad kenasti oma päid silitada ja kurgualust sügada. Vahvad tegelased, lõpuks ometi oli mul ka võimalus need elukad oma silmaga kohe eriti lähedal üle vaadata ja käpp külge panna
J 

Paipai känguluuu:)


Süga veeel!!

Mina hull unustasin, või noh ei tulnudki selle peale, et selle tripi peale võiks vett ka kaasa võtta, seega olin ma veidi vaevatud sellest jalutuskäigust, õues oli päris soe, päike paistis lagipähe ja püstitõustes tõmbas silme eest täitsa mustaks. Terve tagasitee, unistasin ma veest või millest iganest, millega saaks janu kustutada. Esimeses poes haarasin kohe suure pudeli vett ja sprite’i, oioi kui hea oliJ Peale seda võisin end juba täitsa elavaks inimeseks tunnistadaJ
Söögi on siin nii, et tead no üldse ei raatsi osta kokku igasugu maitseaineid ja teab mis asju, et saaks korra lihtsalt mingit sööki kokku keerata, seega oleme me ühed suured vargad siin hostelis ja ikka näppame igaltpoolt natukest. Nt soola, pipart, õli, võid, piima. Ise me ei julge osta, sest teate kuhu need lähevad? Samasuguste kätte nagu meie oleme. Egas me siis ainsad pätid ei ole siin, mõnda näed lausa avalikud, kuidas käiakse kõik riiulid läbi ja igaltpoolt võetakse midagi, et mingi võileib endale kokku vehkida ja nii lausa kõigi silme all:D Teisipäeviti on siin selline päev, et üks tädi võtab kõik riiulid ja külmikud ette, kus kellegi nime peal pole, see visatakse prügikasti või siis ühisreservi, kust võib igaüks nö SINU toitu võtta, sest sa olid totu ja ei pannud nimesilti koti või toote külge:D Samas on see hea, kuna muidu oleks külmik nii palju paksu prahti täis, et katsu sa sinna kunagi enda jaoks ruumi leida.
Siin hostelist maksame me 29$ päeva eest, mis on, ütlen ausalt, KALLIS. Mitte tapvalt, aga see on kallis. See raha eest, võiks vähemalt köögis olla hulganisti tarbeesemeid, mida kasutada, mitte, et ma peaksin minema poodi ja endale ise mingi kartulikoorimise jaoks noa ostma. Panne ja pottegi ei ole seal, need saame me nii, et lähme registratuuri, annad oma toavõtmed ja saad poti ning panni, vsjoo, edasi vaata ise, Tahad taldrikuid ja muid söögiasju ka, kust ja millega süüa saaks, maksad sa ühe komplekti eest 10$. Muidugi selle raha saad sa hiljem tagasi kui oled oma söögi ära söönud ning nõud tagasi viinud. Seega käibki asi alati nii, et toidunõud saab koguaeg kilekotiga, kus on kellegi kuivatamata nõud sees ja mõni veel lausa si*anegi. Ühes mõttes hea, kuna töölised ei pea nõusid pesema ja on kindel laks, et kui keegi miskit ära lõhub või teab mida, on oma asja kinni maksnud juba enne kui lõhkumiseks läheb. Kaval, kuid siiski, poti ja panni võiksid ikka köögis hoida ja rohkem nuge, kahvleid, labidaid jne jne kraami. Hästi tüütu on see majandamine raha ja võtmetega pidevalt kuid laiskvorstidele kasulik
J Nõud kohe pestud ja asi korras.
Mina olen hetkel ennast sättinud tuppa, kus on kolm nari ja kuus inimest, mina siin ainukene eestlane ja ülejäänud on sakslased. Üldse, sakslased on vist tõesti igalpool, tekib küsimus, kas saksmaal on üldse enam kedagi alles. Ma räägin päris ausalt, sakslased on peamine rahvas keda mina ja kindlasti paljud teised on Austraalias kohanud. Ma ei kohta siin nii palju Austraallasigi. Sakslased on üldse väga huvitav rahvas. Keel on neil ilus, olen isegi kunagi seda õppinud ja hinded olid ikka head, tegu on päris lihtsa keelega mida selgeks õppida, koolis läks mul saksa keel libedamalt kui inglise keel, kuid kuna saksa keelt praktiseerida pole saanud, siis nüüd ei jaga ma sellest enam mitte tuhkagi, mõne sõna ikka haaran ja hästi kuulates võin nende jutust arugi saada, aga kui ma rääkima peaksid, siis head und. Lugeda vähemalt ikka oskan, kirjutada ka:D
Vene keelt näiteks Austraalia ei kuulegi, ei tea kas neid siin ongi, mõni kindlasti leidub. Perth on muide linn kus viibib päris omajagu eestlasi, näiteks eile ärgatesti kuulsin akna taga kuidas üks tüüp mulises eesti keeles. Kööki astudes, esimesena kuulsin ma ka eesti keelt. Kahjuks, aga juttu pole nendega siin teinud ja tundub, et polegi vaja. Või noh, ma hea meelega küll muljetaks, suur latatara nagu ma olen, aga jah, küll jõuab nende eestlastega siin maal veel tutvuda. Väga tore on tegelikud oma kodust eemal kuskil teab mis riigis kohata oma rahvuskaaslasi, oleme küll pisike riik, aga näed, meid leidub ikka igalpool
J

Sellistes hostelites tuleb näiteks leppida olukorraga, et alati ei saa korralikult magada ja õndsalt und lasta. Sest on neid kes äratavad rahva ülese sellega, et noortel on nüüd vaja oma vajadusi rahuldada, kes kuskil kahekesi ja kus lausa kolmekesi. On neid kes hoolivad, et kuskil on veel inimesi ja ajavad oma asja ära vaikselt, inimesed võivad küll kuulda, kuid see on talutav, samas on neid, keda no kohe üldse huvita, ning aetakse ülese terve teine korrus. Üks selline huvitav olukord oli meil siin kohe kõrval toas, kõik olid üleval ja häiritud, polnud aga midagi, nii kuskil seitsmest aeti meid ülese ja niipea hakkas rahvas end korda sättima, et toast vehkat teha, sest on imelik kah magada edasi ja teha nägu, et ma ei kuule midagi, ma magan nii sügavalt, ega tea mis üldse toimub:D  Jah, nii see hosteli elu paraku käib...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar