pühapäev, 7. september 2014

Ajavahe ja keedupulk

Üks tuntumaid toidupoode Austraalias.
Päev on alanud sellega, et ma ärkasin ülese õhtul kell pool kuus, väga halb tegelikult. Sest oleks normaalne kui ma ärkaksin ülese hoopis hommikul pool kuus pigem. See ajavahe värk on ikka täiesti ebanormaalne. Mida sa magad kui magada ei saa, sa ei saa õhtul magama minna, sest sinu jaoks on see täielik päev, lihtsalt sa ei saa midagi teha. Mul tekkis sellega seoses siin väikene plaan, et me oleme nüüd üleval kuni järgmise päeva õhtuni, siis me peaksime ometi ülese ärkama hommikul, see oleks ju väga loogiline. Eestiski oldud ööläbi üleval, aga asi saab korda, lõpuks ikka õhtul magama ja hommikul ülese. Nüüd oleme meie siin justkui ööläbi üleval ja siis magama, see asi peaks ju toimima??? Muud võimalust ma lihtsalt ei näe. Kuid pole ka kõige hullem, et me terve päeva maha magasime, kuna päev otsa ladistab õues, seal ei oleks midagi teha, kuhugi sisse väga ka ei taha minna, seal ju küsitakse jälle kenasid rahasummasid. Seega, ainsad asjad mis me ära teeme, on see, et käime poes, ostame midagi, millest saaks süüa teha, sööme, otsime tööd, autot jne. Tundub, et asjad veidi ka liiguvad. Auto pakkumisi on palju. Auto ostmine on ka üks paras jura, sa pead siin väga palju asju jälgima ja päris palju lastakse üle ka nagu on mind juba hoiatatud. Esiteks kõige parem on kui autol oleks rego(ülevaatus) olemas ja mida kauem seda parem. Kui sa leiad juba 12 kuud rego, siis on ikka eriti üüber hästi, kuna kui keegi viitsib oma autole juba 12 kuud rego teha, järelikult peab see auto heas seisus olema, sest rego tegemine on juba päris kallis lõbu. Ühe auto oleme me praegu leidnud, eks näis mis sellest saab, auto iseenesest näeb täitsa okei välja ka, ei paista pealevaadates väga viga olevatki. Loodame, et meile antakse ka võimalus päris oma silm peale visata. Pluss, väga tähtis on ka numbrimärk, vähemalt meie jaoks, mis osariigi numbrimärk jne, sest siis läheb jälle jamaks ära. Peaks uuesti minema ülevaatusele, muretsema uued numbriplaadid jne. Ühesõnaga much money:D
Hea oleks see ka, et kui näiteks sa tahad varem siit minema minna ja sul autol on rego läbi, siis katsu sa oma autost lahti saada. Parem on nii, et kui minema lähed, siis oleks sul veel mõned kuud rego, et üldse autost lahti saada. Või siis müüd sa selle auto maha kingipaki hinnaga:D

Mida me siin veel ootame, et oleks soe ilm, saaks t-särgi selga, lühkarid jalga, plätud varba otsa, küll oleks mõnus olla, kopp ees jopest ja tossudest, isegi sall peab kaelas olema, kapuuts pidevalt peas. C’mon Austraalia, mida sa jamad meiega.
Kusjuures mõnele see ilm siin väga sobib, käiakse lühkarites reaalselt ringi ja t-särk vaid seljas, külma on kohe korralikult rohkem kui Eestis. Ma oleksin ammu ennast siniseks külmetanud siin. Loodan, et see aeg saabub varsti kus saab ujuma minna ja ilma nautida.
Kindel plaan on minna veel kindlasti Opera House’i juurde, aga siis kui on päev, et oleks rohkem näha, tahaks näha seda maja eemalt ja koos sillaga peale saada, pluss, ma pole veel siiani Austraalia helesinist laguuni näinud, enne siit ma ära ei lähe, seega mul tuleb hommikuni siin kenasti vastu pidada, pluss õhtuni.
Ma räägin kuidas mina eile hostelis endale süüa tegin.
Käisime mingi päev poes ja avastasin enda jaoks nuudlid taas, enamus nuudlid mis olid, olid mingid hiinlaste/jaapanlaste poolt toodetud. Ja nagu arvata võib, kõik on eriti spicy. Ma küll armastan vürtsikat, aga ma kardan, et need võivad olla rõvedalt vürtsikad. Algul ma siis ikkagi ühe kasuks otsustasin kui äkki leidsin teise nurga pealt Maggie nuudlid, ohh jess, ilmselgelt tegin ma kohe vahetust ja hea hinnaga pakkumine oli kaJ
Nii, aga kuidas ma neid endale tegin. Öösel 11.00PM pannakse siin hostelist köök kinni, seega kuuma vett njetu. Õnneks olin mina nii tark, et ostsin Eestist endale kaasa keedupulga, mis on ikka tõsiselt hea ja vajalik kraam. Eriti kui lähed kuhugi reisile ja kuum vesi pole igalpool lihtsasti kättesaadav. Seega jah, tõin tassiga vett endale tualetist ja keetsin endale tassis vett, nuudlid peale ja söök valmis(päris hea oli ka). J

Ma tean, et on palju inimesi kes tahavad endale keedupulka ja pmst ei ole seda mitte kuskilt leida, kuna need asjad ei täida Euroopa nõudeid. Mäletan kuidas mina ennast lolliks otsisin kui läksime väikse kambaga Rootsi. Kuskil laeva peal süüa ei raatsinud, raha oli vaja kokku hoida. Jumala ihnuskoid eksole, saime ise tasuta laevapiletid, aga süüa ka ei raatsinud osta:D
Igaljuhul, müügilt leiate need keedupulgad Koduekstrast. Olen päris sada protsenti kindel, et hetkel te neid kuskilt mujalt küll ei leia. Okei võite leida mõnest nurgatagusest poest, mis ei ole kindlasti kohe ohutu kraam ja garantiid ka pole. Minu omal on siiski 2 aastat pretendsioonide esitamise aega, kui viskab enne sussid püsti, saan uue lihtsalt asemele
J
Asi on mugav ja kiire, kiirem kui mõni veekeedukann. Odav ka mu arust – 10€ väike, mis on siis minul olemas, suuremat pole lihtsalt vaja, suur maksab 15€
J

Nüüd on aga plaan siis olla kenasti 24 tundi üleval ja magama ära, olge tublid!:)
Selliste rongidega sõidetakse siin ringi. Mega pikad, kaks korrust, vaiksed ja kiired.


Pood mis on meil Eestis Euronics või ONOFF


Austraalia politsei.
(üks mehike tõmmati siis rajalt maha)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar