neljapäev, 25. september 2014

Esimene palk ja lemonid:)

Ahhoiii, mu esimene palk on käes. Täiesti ajukas on see, et ma tegin peaaegu neli päeva tööd ja ma olen saanud rohkem palka kui terve kuuga Eestis rügades, lihtsalt ainult neli päeva tööd, pluss Eestis tegin ma pmst enamus ajast 11 tunniseid tööpäevi, siis maks kaheksa. Vaatan oma pangakontot ja olen ülimegasupergiga õnnejunn selle üle, et mul on kontol mu esimesed enda teenitud dollarid. Okei jah, käed said tampi ja selg sai tampi ja jalad olid lihtsalt koguaeg nii kuumad, lihtsalt haudusid jalanõudes, ma oleks heameelega seda tööd seal paljajalu teinud, okei, pigem plätades, vähemalt oleksid saanud mu ümmargused mammud hingata:D

Mul juhtus tööl üks päev ülitore tööõnnetus ka, õnneks ravida pole midagi:D
Juhtus see siis nii, et meil helises lõuna kell, mis kestab meil tervelt tund aega(Y) ja mina siis jooksin oma tööpostilt köögi poole kui mul tuli meelde, et ma unustasin oma pusa maha. Olgu siis nii, keerasin otsa ringi, et pusa tuua. Koht kus ma kõndisin oli väga vett täis kuna üks auk oli ummistunud, mida juhtub viimasel ajal päris tihti ja kõik põrand ujus. Läksin siis ettevaatlikult mööda kitsast vahet oma postile, et võtta oma pusa, tagasi pöördudes unustasin, et seal samas on kohe üks väga korralik auk, ütleme nii üle poole meetri. Kuna vesi oli ka üle augu juba, siis seda auku lihtsalt polnud näha ja ma kõndisin korralikult sinna sisse, oma sokkidega, oma tossudega ja oma dressipükstega. Halleluuja, esmalt läks üks jalg ja ma ehmusin nagu oleks jeesust näinud, püüdsin end ühe sekundiga välja saada kui oli juba teine jalg ka sees ja ma olin kuidagi järsku ühe sekundiga uuesti kindlal pinnal, need olid mu elu kiiremad liigutused, siiani täiesti müstika, kuidas ma vajusin ainult natukene üle põlvede sinna sisse. Igaljuhul tunne oli „meeldiv“, ma olin niiiiiii läbimärg. Püksid tilkusid, tossud olid ääreni vett täis ja ma lihtsalt olin kuradima läbimärg, sel hetkel mõtlesin, et nohh, TORE küll eksole, mis siis ikka, sööma tahaks minna. Poolel teel kööki ma juba ise naersin enda üle ja rääkisin eestlastele, et vaadake kui äge, ma käisin pükse ja jalanõusid pesemas, neil muidugi hea naljakas, mina aga lirtsusin nagu ei teagi täpselt millega võrreldes:D

Okei, võtsin oma toidu ja läksime õue laua taha sööma, esimene toiming oli mul tossud jalast ära sokke väänama, kui äge, tossu põhi lihtsalt oli vett täis, ega midagi, kallasin välja no.
Siis hakkasin sööma, njommm oli.
Söök söödud, mõtlesin, et liigutaksime ennast päikese kätte päikest võtma. Mina panin uuesti oma eriti mõnusad märjad tossud jalga ja lirtsusin tooli võtma, et end päikse kätte sättida.
Sokid jätsin jalga ja tossud kenasti päikse kätte kuivama. Päike oli õnneks nii põletav, et sokid sain kuivaks, püksid sain kuivaks, aga tossud jäid vaid niiskeks, uskumatult kallis päike, vähemalt selle eest ei pea maksmaJ

Eile oli meil töö juures selline värk, et ma apelsine ei näinudki, päevotsa tegelesime sidrunitega. Minu meelest parim asi mis me tööl üldse teinud oleme. Hästi kiiresti läheb aeg, pole nagu aegagi mõelda sellele, mis küll kell on, sest tegevust oli koguaeg, pluss töö oli kerge.
Algas nii, et seisime neljakesi liini ääres, sidrunid kallati liinile, ja ainus asi mida me tegime oli tangidega sirdunite küljest lehtete ja okse ära lõikamine. Täitsa mõnus töö oli, ei midagi piinarikast ja mitte midagi mis paneks käed valutama. Jalad ikka natuke väsisid ära seismisest, aga muidu täitsa lihtne. Kui see sai tehtud, siis hakkas pihta pakkimine, mida tehakse täitsa oma kätega ja mis on isegi omamoodi põnev ja huvitav.
Algul tegin hunnikute viisi kaste, et oleks kuhu laduda ja siis sättisin ka ise ennast masina äärde.
Käsitsi ladumine on juba seepärast hea, et sul pole aega ajale mõelda.
Igasse kasti läks kindel arv sidruneid ja käis see süsteemiga. Mitte mingil juhul me ei lugenud mitu sirdunit me kasti toppime, asi oli isegi selge.
Esmalt pannakse suurus paika ja sort. Nagu te teate ise ka, et sidrunid on erineva suurusega ja selle sorteerib ise ära kenasti masin, on väiksed, on eriti suured ja kesmised. Sordiga on nii, et kas on segamini, ilusaid ja natukene plekilised, ehk siis klass 2 ja täiesti ilusad puhtad ilma plekkideta – klass 1.
Ladumise süsteemideks olid 5*5, 5*4, 4*4. Segane värk, kas pole? Alguses oligi:D
Käib siis nii, et hakkad kasti põhja laduma nii, et esimene rida on viis sidrunit või neli ja teine kas siis viis või neli, oleneb mis suurust me teeme. 5*5 on hästi lihtne, laod kastipõhja nagu ussi, kuni kast saab lihtsalt täis. 5*4 on sedasi, et esimene rida on 5 sidrunit, teine 4, siis jälle viis ja neli ja viis ja neli kuni kast täis ja lükkan jälle liini peale. Ülimalt huvitav oli minu jaoks, ma vb tundun uhhuuu, aga oli mõnus. Järsku öeldi, et kell on viis ja meil olid karbid lahti:D Jeiii koju, siis poodi, siis süüa, siis netti ja täiesti jube kui suur uni eile oli, varakult magama ära. Pessu ma ei jõudnud, sest andke andeks, aga eile ma olin väga laisk.
Saime eile ka uudise, et täna on day-off. Seega istun nüüd voodis, kirjutan blogi ja loen hullult palju raamatut ja söön magusat, ehk kasvatan oma kõhtu ja ega Erki parem pole(erinevus on selles, et tal kõht ei kasva). Kaks hullult laiska lihtsalt ei tee suurt mitte midagi, sest lihtsalt ei viitsi, polegi isegi suutnud kööki minna ja endale normaalselt süüa valmistada. Ma oleks praegu valmis eestlastele maksma, et nad mulle paar praemunaga saia teeksid ja tomatit ka juurde lõiguksid:D AGA tundub, et tuleb liigutama hakata, kuna noh, maksta ka väga ei taha:D

Ükspäev nägin esimese känguru ka ära, küll väga halvasti, aga siiski, nägin pmst ainult tagumikku. Sõitsime autoga koju ja äkitselt vaatan, et keegi põrkab teeääres apelsini puude vahel, ta oli mega suur ja tal oli vist suur nälg ka:D
Siis nägin ära laama, kes lihtsalt õgis põllu peal, minu arust oli see täitsa laama, aga üks eestlasest väitis, et ta on laamale väga sarnane aga hoopis keegi muu.
Täna tundub olevat õhtul väike pralle ja mõtlen, et peaks ka paar pudelit kuskilt välja võluma, teglt pidin eile õhtul ostma, aga mul läks täitsa meelest ära tänu sellele, et toidupoest sellist manti ei müüda. Tervislikum ja odavam ongi ära unustada ja mitte osta:D Eks näis:D Erki eile võlus endale kuskilt väikse õltsipurgi välja, mul peab ka midagi siis seemneks kapis olema kui peaks tulema soov veits tinutada. Kaks siidrit oleks täitsa armasJ

Igaljuhul, järgmise korrani kallis lugejarahvas;)



Minu lugemine - alt paremat raamatut "Kuidas olla naine?" kiidan ma taevani, kel huvi, palun lugege, täis tõsielu, kurbust, valu ja kuradima palju huumorit

Meie ustav ratsu - Nissan Pulsar

Pange oma fantaasia tööle;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar